Beste
Op 10 september heb ik een aanvraag voor fiberinternet ingediend, vandaag 22 november heb ik nog altijd geen fiberinternet. Proximus meerdere malen aan de lijn gehad, elke keer zal er mij een medewerker binnen 2 werkdagen terug bellen maar dit gebeurt nooit. Vraag ik om een vertegenwoordiger dan wordt ik expres lang in de wacht gezet (tot 42 min, zie print screen). Onlangs heb ik via sms een “oplossing” gekregen, daar heeft men in de uitleg een “.” Genoteerd om mijn case te kunnen sluiten. Fiberbakje is al geinstalleerd in mijn kelder maar er zou een probleem zijn met de fiberkabel in de straat waardoor ik geen fiber internet heb, mijn buren hebben dit wel.
Ik vraag om dit probleem zo snel mogelijk in de straat aan te pakken zodat ik kan genieten van fiberinternet. Mijn aanvraag dateert reeds van 10 september en bij proximus contacteert er mij niemand terug dus hoop ik via deze weg een oplossing te verkijgen.