Terug

Opzettelijke vertraging activering dienst

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Service-activering

Klacht

P. V.

Naar: Proximus

22/11/2025

Beste Op 10 september heb ik een aanvraag voor fiberinternet ingediend, vandaag 22 november heb ik nog altijd geen fiberinternet. Proximus meerdere malen aan de lijn gehad, elke keer zal er mij een medewerker binnen 2 werkdagen terug bellen maar dit gebeurt nooit. Vraag ik om een vertegenwoordiger dan wordt ik expres lang in de wacht gezet (tot 42 min, zie print screen). Onlangs heb ik via sms een “oplossing” gekregen, daar heeft men in de uitleg een “.” Genoteerd om mijn case te kunnen sluiten. Fiberbakje is al geinstalleerd in mijn kelder maar er zou een probleem zijn met de fiberkabel in de straat waardoor ik geen fiber internet heb, mijn buren hebben dit wel. Ik vraag om dit probleem zo snel mogelijk in de straat aan te pakken zodat ik kan genieten van fiberinternet. Mijn aanvraag dateert reeds van 10 september en bij proximus contacteert er mij niemand terug dus hoop ik via deze weg een oplossing te verkijgen.

Berichten (4)

Proximus

Naar: P. V.

25/11/2025

Beste, Ik heb uw dossier in behandeling genomen, ik informeer me bij de betrokken diensten. Van zodra ik meer nieuws ontvang neem ik telefonisch contact met u op. Mvg, Elke Connect with us on: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2025-11-22-08.30.31.000000 ======

Proximus

Naar: P. V.

25/11/2025

Beste, Ik heb uw dossier in behandeling genomen, ik informeer me bij de betrokken diensten. Van zodra ik meer nieuws ontvang neem ik telefonisch contact met u op. Mvg, Elke Connect with us on: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2025-11-22-08.30.31.000000 ======

Proximus

Naar: P. V.

10/12/2025

Beste, Bij verdere navraag vandaag de feedback ontvangen dat fiberklaar de installatie heeft geannuleerd wegens technisch onmogelijk. Ik informeer me verder en van zodra ik mee weet, contacteer ik u. Mvg, Elke Connect with us on: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2025-11-22-08.30.31.000000 ======

Bemiddeling door Testaankoop 11 december 2025

Proximus

Naar: P. V.

18/12/2025

Beste, Bij verdere navraag bij fiberklaar blijkt dat het technisch nog niet mogelijk is om fiber bij u binnen te brengen, de infrastructuur langs Fiber klaar kant is nog niet af. Van zodra dit in order is, gaat fiberklaar de feedback bezorgen. Bij verdere vragen voor fibertklaar kan u zich wenden tot service@fiberklaar.be Mvg, Elke


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform