Terug

opzettelijk onvolledige levering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. P.

Naar: Maisons du monde

13/02/2024

Ik bestelde online een 'fauteuil cottage' bij dit bedrijf. (de foto op de website toont een fauteuil overtrokken met een witte hoes). Bij de levering blijkt de fauteuil niet overtrokken, bovendien werd een foutieve brochure bijgeleverd van een andere stoel. Ik heb de klantendienst gecontacteerd. Zij wijzen mij erop dat de website zou vermelden dat de hoes of overtrek afzonderlijk moet worden aangekocht. Dat is allerminst duidelijk! (misleidende foto). Verder konden ze me niet helpen... Ik heb dan niettemin zélf geprobeerd om de hoes na te bestellen, maar die blijkt nergens nog beschikbaar of leverbaar. Ik zit dus met een waardeloze stoel.

Berichten (1)

S. P.

Naar: Maisons du monde

01/03/2024

Graag reactie op mijn vraag en een oplossing. Een meubelstuk aanbieden dat bestaat uit meerdere afzonderlijke onderdelen die je niet als één van de onderdelen niet op markt is. Dat is oplichting.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform