Beste,Op 30/03/2022 ging ik opnieuw een lidmaatschap aan bij Basic-fit. Na reeds voordien klant te zijn geweest. Dit vorige abonnement werd tijdens de coronaperiode stopgezet. Ik weet dat je bij Basic-fit voor een jaar verbonden bent bij inschrijven. Ik achte dus 30/03 als begindatum. op 15/07/22 paste ik mijn contact aan naar premium om met iemand samen te sporten. Nu zeg ik mijn contract op met het idee dat dit tot 30/03/2023 loopt. Maar blijkbaar geld voor Basic-fit elke aanpassing van het lidmaatschap als een nieuw contract. Hiermee ben ik niet akkoord. Aangezien dit lidmaatschap zeer eenvoudig te wijzigen is in de app met een simpele druk op de knop. Het is voor leden niet duidelijk dat een nieuw contract wordt gestart. Op deze manier verplichten ze leden die reeds klant zijn en een contract hebben tot een langere periode bij hen als betalende klant. Graag zie ik mijn einddatum van mijn contract naar 30/03/23 gewijzigd.