Terug

Opzegtermijn lidmaatschap

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. W.

Naar: Basic-Fit

03/02/2023

Beste,Op 30/03/2022 ging ik opnieuw een lidmaatschap aan bij Basic-fit. Na reeds voordien klant te zijn geweest. Dit vorige abonnement werd tijdens de coronaperiode stopgezet. Ik weet dat je bij Basic-fit voor een jaar verbonden bent bij inschrijven. Ik achte dus 30/03 als begindatum. op 15/07/22 paste ik mijn contact aan naar premium om met iemand samen te sporten. Nu zeg ik mijn contract op met het idee dat dit tot 30/03/2023 loopt. Maar blijkbaar geld voor Basic-fit elke aanpassing van het lidmaatschap als een nieuw contract. Hiermee ben ik niet akkoord. Aangezien dit lidmaatschap zeer eenvoudig te wijzigen is in de app met een simpele druk op de knop. Het is voor leden niet duidelijk dat een nieuw contract wordt gestart. Op deze manier verplichten ze leden die reeds klant zijn en een contract hebben tot een langere periode bij hen als betalende klant. Graag zie ik mijn einddatum van mijn contract naar 30/03/23 gewijzigd.

Berichten (1)

J. W.

Naar: Basic-Fit

23/02/2023

Beste,Ik heb van jullie nog geen antwoord mogen ontvangen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform