Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. V.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

24/10/2023

beste, ik probeer tevergeefs mijn abonnement op te zeggen. ik heb vorig jaar een abonnement cadeau gekregen van een vriendin. Blijkbaar was dit een abonnement dat jaarlijks automatsch vernieuwd werd. ik heb dit pas in spetember ontdekt omdat ik ene mail kreeg van de betaling niet gelukt was (mijn vriendin had ed automatische domiciliering geannuleerd. Ik probeer sindsdien mijn abonnement op te zeggen en het resterend ebedrag te betalen, maar HLN is enkel telefonisch bereikbaar en zegt elke keer iets anders aan de telefoon. de eerste maal werd mij gezegd dat het abonnement niet opzegbaar is. de tweede keer werd mij gezegd dat het opzegbaar is per maand en dat het stopgezet ging worden tegen 4/11/2023. ik ging een aangepaste afrekening krijgen. Ik kreeg opnieuw een bericht dat de volledige jaarbetaling niet gelukt was, ik heb dan opnieuw gebeld en toen zei men mij dat het vorige bericht 'intern' was tegengehouden en ik opnieuw het volledige jaarbedrag moet betalen. Ik wil mijn abonnement opzeggen en een aangepaste rekening.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform