Terug

Opzegging

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. D.

Naar: AFE Benelux

20/04/2023

Beste, x aantal maanden terug kregen wij als beginnende zelfstandige telefoon van een vertegenwoordiger van AFE- benelux. Deze kwam bij ons langs en legde uit hou zij werken, na de uitleg en wat bedragen op klatpapier,... stelde hij ons een paket voor om onze zaak op te boosten. We wilde een deel van het paket niet maar hij vertelde ons dat alles toch inbegrepen is. Wij als onervaren nieuwe zelfstandige stemde uiteindelijk onder lichte dwang toe. Na de eerste factuur te hebben ontvangen was het niet 1 maar 2 bedragen die van onze rekening gingen. Dit was niet zo afgesproken. Na 3 maanden kregen wij bezoek van een andere vertegenwoordiger van hen die blijkbaar alles eens kwam evalueëren. Wij kaarte alles aan met haar, dat het ons handen vol geld kost en de prijs niet de prijs was als afgesproken!Voordien bleek ook al de er 2 contracten zijn ipv 1. Alle 2 ondertekend door ons maar daar weten wij niets van. Die vrouw die kwam evalueëren ging bespreken wat ze voor ons konden doen maar uiteindelijk tot de dag van vandaag nog niets van gehoord.Wij hebben zelf contact met AFE opgenomen om een oplossing te vinden of eventueel het contract te verbreken. Van zodra wij dit hebben aangevraagt hebben zij niets meer voor ons gedaan maar wij blijven wel betalen...Uiteindelijk zouden wij van contact één 40% resteren bedrag moeten betalen voor het contract te verbreken en voor contract twee 60%. Wij als beginnende zelfstandige zitten met de handen in het haar en willen van dit alles vanaf.Wij hopen dat er een oplossing komt en liever vandaag dan morgen!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform