Terug

Opzegging

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. D.

Naar: SipWell

22/01/2018

Reeds enkele malen (sinds begin December) proberen wij ons contract op te zeggen. Eerst telefonisch contact, we werden gezegd contract tot eind augustus 2018 - maar mits een betaling van 3 maanden huur voor de koeling als 'boete' ter verbreking contract, kan u het vroeger opzeggen. Ik probeer al sinds begin december, geen reactie. Uiteindelijk na ons aangetekend schrijven van vorige week de melding gekregen dat ze het ontvangen hebben en dat we binnen de 25 dagen antwoord zullen krijgen. Daarstraks getelefoneerd, ineens is er geen sprake meer vn de 3 maanden ter boete, maar is het €350 geworden.Wij zijn altijd goede klant geweest, altijd tijdig betaald. En wensen dan ook gewoon zonder kosten op te zeggen.We hebben geen contract, reeds enkele malen kopie aangevraagd maar ook niet gekregen, omdat we het contract hebben overgenomen van de vorige eigenaar.Valt hier iets tegen te doen?mvgThari


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform