Terug

opzegging

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. V.

Naar: Testaankoop

19/01/2025

Beste, Ik heb al verschillende mails gestuurd ivm opzegging van mijn abonement? doch krijg ik geen reactie. voor een firma die onrechtmatigheden wil blootleggen vind ik dit toch zeer ondermaats. ook blijf ik betalingsverzoeken krijgen.

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: W. V.

22/01/2025

Beste abonnee, Mijnheer Vandebergh Onze oprechte excuses voor de vertraging in onze reactie. We begrijpen dat het frustrerend kan zijn om langer te moeten wachten dan verwacht, en dit is zeker niet de ervaring die we willen bieden aan onze abonnees. We streven ernaar om iedereen zo snel en efficiënt mogelijk te helpen, maar door een grote hoeveelheid aanvragen kan het soms iets langer duren voordat we kunnen antwoorden. De stopzetting van je abonnement is vandaag door onze abonnementendienst verwerkt. Je ontving hierover een mail ter bevestiging. Twijfel niet om te reageren op die mail van onze abonnementendienst of op het nummer 025423200, als je hierover nog vragen hebt. Je kan ons bereiken van maandag tot donderdag van 9u00tot 12u30en van 13u00tot 17u00. Op vrijdag sluiten onze diensten om 16u00. Met vriendelijke groet, Abonnementendienst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform