Terug

Opzegging wegens medische redenen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. B.

Naar: Basic-Fit

22/01/2019

Wegens ziekte heb ik op 30/10/2018 mijn abbonnement opgezegd. Op 31/10 kreeg ik een antwoord dat ze mijn abbonnement gingen bevriezen. Ik heb toen gebeld en nogmaals gezegd dat ik niet kan sporten. In bijlage had ik een dokters attest mee opgestuurd ook heb ik gevraagd mijn openstaande bedrag mee te delen dat ik deze kon betalen. Heel de tijd hoor ik niets en dan opeens begin ik aanmaningen te krijgen. Wat ik ook schrijf of zeg ze blijven mij negeren en ondertussen rekeningen sturen. Nu hebben ze dossier naar een deurwaarder gestuurd die natuurlijk nog meer gaat aanrekenen en mij voor het gerecht kan dagen. Ik kan er niet meelachen. Zeker omdat ik verkeerde informatie gekregen heb voor ik deze abbonnement afsloot. Het was op advies van uw medewerkster aan de balie in basic center van mijn gemeente. Ik heb toen ook duidelijk vermeld dat ik ging proberen te sporten en de reden daarvan. Hopend op een reactie uwerzijds teken ik

Berichten (1)

Basic-Fit

Naar: M. B.

22/01/2019

We hebben je melding ontvangen!Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer:Support Call Nummer: 04308110 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen.Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"!Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging!Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd.Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met sportieve groet,Customer SupportBasic-Fit België


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform