Beste, op 27/07/2019 kocht ik bij Vandenborre Brugge een iPhone 8, waarbij ik mij een Intense smartphone verzekeringsformule bij SFAM liet aansmeren. Dit kwam op een maandelijkse bijdrage, via domiciliëring, van €24,99. Vorig jaar in 2022 kocht ik mij een nieuwe toestel, waarbij het oude uit bedrijf werd genomen. Ik vergat echter op dat moment die lopende verzekering op te zeggen. Pas dit jaar stelde ik vast dat die inhoudingen nog steeds werden uitgevoerd. My mistake.Bij vandenborre werd ik koeltjes ontvangen en zei men dat men niet langer meer met de betrokken verzekeringsfirma werkte, en dat ik alles online moest oplossen. Dat heb ik dan direct gedaan, maar er werd daar niet op gereageerd. Ik heb deze procedure nogmaals herhaald, weer zonder succes. Volgens het contract moet ik opzeggen drie maand voor de verzekering vervalt, per aangetekende brief, wat ik op 15 april 2023 heb gedaan. Ook nu weer geen communicatie of reactie, maar er werden wel 10 supplementaire inhoudingen verricht, variërend van 69,99 tot 15,99 euro. Ondertussen is dit al opgelopen tot €438.90. Bij contactname met de mijn financiële instelling, BNP Fortis, werd de domicliëring geblokkeerd en de verzoeken tot terugvorderingen opgestart. Dit is vanavond reeds gedeeltelijk gedaan.Onder omschrijving van 'BUY Back SFAM' gebeurden al deze betalingen, zonder concensus, zonder uitleg, sonder enige vorm van verklaring. De bank wist mij ook te vertellen dat ik niet de enige persoon in dit geval was. Deze praktijken moeten dus stoppen, graag wat informatie en ook de terugvorderingen zou ik graag gerealiseerd zien.