Terug

Opzegging van verzekeringspolis SFAM wegens wanpraktijken met domiciliëringen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. D.

Naar: Celside Insurance

04/07/2023

In 2020 ging ik een verzekeringspolis aan na de aankoop van een iPhone bij het bedrijf 'Vanden Borre'. Zonder enige melding of toelating werd de prijs van deze verzekering opgetrokken in januari 2022. Nu merk ik op dat ongeveer sinds begin dit jaar, 2023, er regelmatig nog andere bedragen van mijn bankrekening gehouden worden via domiciliëring. Dit gebeurt telkens door andere Franse bankrekeningnummers die een link vertonen met SFAM/celside insurance, namelijk:- FR76 1010 7001 1800 3160 7000 436- FR76 3000 3021 8000 0209 3345 783- FR76 3000 4024 7500 0106 8738 708- FR76 3005 6006 7206 7200 2076 710Ik ben nooit op de hoogte gebracht over wijzigingen in de voorwaarden en/of prijzen. Ik eis dan ook een onmiddellijke stopzetting van deze verzekeringspolis en financiële rechtzetting. Deze klacht zal ook via aangetekend schrijven en e-mail verstuurd worden. Maar ik wou deze klacht ook bekend maken via TestAankoop.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform