Beste, als trouwe telenet klant maak ik ook geregeld gebruik van de extra tv pakketten in jullie aanbod zoals Play en Play sports. Het aanschaffen van deze pakketten is kinderspel en op 10 minuten kan ik het vanuit de woonkamer zelf regelen. Het opzeggen is echter heel wat moeilijker en lijkt opzettellijk omslachtig gemaakt.Het opzeggen van mijn Play pakket kan blijkbaar la niet via de tv (het aankopen natuurlijk wel). Na heel wat zoeken luky het me om online het extra pakket op te zeggen. Hoewel ik er dan vanuit ga dat het pakket wordt geschrapt, blijkt dit nog steeds niet het geval te zijn. Ik moet wachten tot een medewerker van telenet me een paar dagen later opbelt om nog eens te bevestigen. Waarom is dit nodig? Ik heb toch reeds bevestigd online? Als jullie zo graag 100% zeker zijn waarom word ik dan niet opgebeld wanneer ik een extra dienst aankoop? Aangezien ik nooit oproepen van onbekende nummers opneem, blijf ik het Play-pakket behouden en dus ook betalen. Graag dus een rechtzetting op mijn volgende factuur zodat ik de laatste periode het Play-pakket dat ik niet meer gebruik niet meer moet betalen.Gebruiksgemak en klantvriendelijkheid moet in de twee richtingen werken, dus ook als de klant een dienst niet meer wenst.Mvg,Wannes De Bruyn