Terug

Opzegging telefoon abonnement

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Opzeg

Klacht

G. D.

Naar: BASE

12/03/2025

Geachte mevrouw/heer, Ik ben klant bij uw onderneming met klantennummer 1207370705. Op 7 december 2024 heb ik mijn abonnement voor het nummer 0470960228 met uw onderneming stopgezet. Ik stel echter vast dat de stopzetting van mijn contract nog niet werd uitgevoerd ondanks meerdere keren contact te hebben gehad met u klantendienst de afgelopen maanden. Namelijk 3 keer telefonisch contact, 3 keer contact via WhatsApp en 2 keer via mail (zie bijlage). In dit verband heb ik het laatste factuur van €15 uiteraard niet betaald. De aanmaning die hiervoor gestuurd is zal ik ook niet betalen. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk binnen de 7 dagen de nodige rechtzettingen te doen in uw administratie. Met vriendelijke groet,

Berichten (1)

BASE

Naar: G. D.

13/03/2025

Is deze e-mail niet goed leesbaar? Hier wel. CaseId: S-35423349 Beste Meneer, Mevrouw, Wij bevestigen graag de ontvangst van uw klacht. Wij hopen snel bij u terug te komen met meer informatie. We hopen u hiermee van dienst te zijn geweest. Vriendelijke groeten, Alain BASE Mediation Customer RelationsVolg ons op Contacteer BASE Webshop Telenet Group NV maatschappelijke zetel: Liersesteenweg 4, 2800 Mechelen, België base.be tel. +32 486 19 19 99 KBO/BTW (BE)0462.925.669 RPR Antwerpen, afd. Mechelen IBAN BE15 0018 3201 2930 statement Algemene voorwaarden


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform