Terug

Opzegging niet gehonoreerd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

O. D.

Naar: Touring

27/04/2020

Beste,- Op 06/07/2018 heb ik via Twikey ingetekend op TOURING Move On Wereld Individueel.- Daar buiten een mail van Twikey nooit andere informatie zoals een lidnummer, welkomstbrief of wat dan ook van ontvangen. Concreet dus nooit de bevestiging van een abonnement ontvangen.- Op 06/11/2019 via Twikey het contract geannuleerd.- Op 07/11/2019 dit ook nog via e-mail aan TOURING duidelijk gemaakt. Daarin ook aangegeven geen idee te hebben van mijn polisnummer omdat ik daar nooit iets van heb gehoord en tevens aangegeven dat ik het niet vind kunnen dat het abonnement zonder communicatie ineens duurder was geworden.- Op 14/11/2019 een mail teruggekregen dat ze mijn aanvraag goed hebben ontvangen maar dat ze een lopend lidmaatschap niet kunnen onderbreken toch premie terug kunnen betalen. Maar wat ze wel aanboden... dat ik het contract op iemand anders kon laten overgaan. Dat kan dan weer wel.- Op 19/11/2019 heb ik teruggemaild dat volgens hun website je na elke 12 maanden kunt opzeggen, en dat ik dat dus ook heb gedaan aangezien ik blijkbaar al 12 maanden lid ben geweest. (https://www.touring.be/nl/faq/kan-ik-mijn-lidmaatschap-opzeggen) Ook gaf ik aan ingetekend te hebben op een ander maandelijks bedrag dan dat nu werd afgeschreven. Na inmiddels al bij een betrouwbare partij ingetekend te hebben ontvang ik op 27/04/2020 een ingebrekestelling van 292,78 EUR waar zogenaamd nog bedragen op in mindering zijn gebracht en 90 EUR extra is gerekend als 'forfaitaire' vergoeding.Het lijkt me niet dat je zo met mensen om moet gaan.

Berichten (12)

Touring

Naar: O. D.

05/05/2020

DATA NOT AVAILABLE

Touring

Naar: O. D.

05/05/2020

DATA NOT AVAILABLE

O. D.

Naar: Touring

05/05/2020

DATA NOT AVAILABLE

Touring

Naar: O. D.

05/05/2020

DATA NOT AVAILABLE

Touring

Naar: O. D.

05/05/2020

DATA NOT AVAILABLE

Touring

Naar: O. D.

06/05/2020

Geachte heer De VriesWat misschien ook vreemd kan genoemd worden, is dat u bljkbaar alle briefwisseling ontvangt behalve de twee bevestigingen van aansluiting die u werden opgestuurd.Uw klantennummer is 6326481. U zal inderdaad tot vervaldag verder beroep kunnen doen op bijstand voor zover u het openstaande saldo betaalt. Zolang dit niet is gebeurd, zal ook geen bijstand kunnen worden geleverd.Intussen verwachten we nog steeds dat u zich er uirukkelijk toe verbind het openstaande saldo van € 195,02 te betalen. Zonder uw uirukkelijk akkoord tegen ten laatste 15/05/2020 zal de incassoprocedure worden heropgestart.Met vriendelijke groetenStéphane VAN ACHTER CUSTOMER CARETOURING WETSTRAAT 44 RUE DE LA LOI BRUSSEL 1040 BRUXELLEST + 32 2 233 26 74WWW.TOURING.BE-----------

Touring

Naar: O. D.

06/06/2020

DATA NOT AVAILABLE

O. D.

Naar: Touring

07/07/2020

Weer een maand verder en nog altijd geen communicatie gezien van Touring of de deurwaarder.Dus ja, de zaken staan nog gewoon open.Gr,Olaf

Touring

Naar: O. D.

14/07/2020

DATA NOT AVAILABLE

O. D.

Naar: Touring

22/07/2020

Beste Stephane Van Achter,Uiteindelijk vandaag (22/07/2020) een brief van de deurwaarder gekregen namens Touring voor het bedrag van 195,02 zoals overeengekomen 5/6 mei.U schrijft op 5 mei 2020 dat ik pas weer van mijn abonnement gebruik kan maken nadat er is betaald.Echter laat u er ruim twee maanden overheen gaan voordat ik überhaupt de mogelijkheid krijg om te betalen.Gelieve dan ook twee maanden abonnementsgeld van het bedrag af te trekken aangezien ik niet van mijn dekking gebruik heb kunnen maken aangezien u, al dan niet bewust, twee maanden heeft gewacht de deurwaarder de afgesproken opdracht door te geven.Met vriendelijke groet,Olaf de Vries

Touring

Naar: O. D.

18/08/2020

DATA NOT AVAILABLE

Touring

Naar: O. D.

18/08/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform