Beste Test-Aankoop,
Ik heb contact opgenomen met uw diensten op 16/05/2025 met betrekking tot:
aangeven dat ik al eens had gebeld om mijn abonnement stop te zetten en dat dit niet gebeurd was
Ik denk niet dat ik een antwoord heb ontvangen op mijn verzoek; ik denk dat ik onjuist/onvolledig werd geïnformeerd; ik denk dat ik niet correct werd behandeld door mijn gesprekspartner; om de volgende redenen:
De eerste mevrouw met wie ik sprak liet me totaal niet uitspreken en was gewoon echt zeer onbeleefd. Normaal kan ik dit soort dingen wel aan en maakt het mij niet zoveel uit maar deze persoon was wel echt heel onbeelfd. Tot zoverre ik mijn verhaal heb kunnen uitleggen aan haar, wat ik niet heb kunnen doen aangezien ze mij totaal niet liet uitspreken, deed ze toch alsof ik niet de waarheid aan het spreken was en dit zonder het 'dossier' te bekijken. Dit vind ik echt niet kunnen want het kan inderdaad zijn dat ik in fout ben maar dan moet deze persoon niet zo gaan handelen en zeker geen conclusies trekken. Ze heeft ook meermaals andere dingen gezegd, een voorbeeld hiervan kan zijn dat ze eerst zei dat ik terug had gebeld naar testaankoop en dan een minuut later zei ze dat testaankoop mij terug had gebeld, waarop ik iets probeerde terug te zeggen maar dit ging helaas niet wegens de constante onderbrekingen.
Met vriendelijke groet,
Handtekening
Peirlinckx Yoran