Terug

opzegging niet gebeurd en onbeleefd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Abonnement

Klacht

Y. P.

Naar: Testaankoop

16/05/2025

Beste Test-Aankoop, Ik heb contact opgenomen met uw diensten op 16/05/2025 met betrekking tot: aangeven dat ik al eens had gebeld om mijn abonnement stop te zetten en dat dit niet gebeurd was Ik denk niet dat ik een antwoord heb ontvangen op mijn verzoek; ik denk dat ik onjuist/onvolledig werd geïnformeerd; ik denk dat ik niet correct werd behandeld door mijn gesprekspartner; om de volgende redenen: De eerste mevrouw met wie ik sprak liet me totaal niet uitspreken en was gewoon echt zeer onbeleefd. Normaal kan ik dit soort dingen wel aan en maakt het mij niet zoveel uit maar deze persoon was wel echt heel onbeelfd. Tot zoverre ik mijn verhaal heb kunnen uitleggen aan haar, wat ik niet heb kunnen doen aangezien ze mij totaal niet liet uitspreken, deed ze toch alsof ik niet de waarheid aan het spreken was en dit zonder het 'dossier' te bekijken. Dit vind ik echt niet kunnen want het kan inderdaad zijn dat ik in fout ben maar dan moet deze persoon niet zo gaan handelen en zeker geen conclusies trekken. Ze heeft ook meermaals andere dingen gezegd, een voorbeeld hiervan kan zijn dat ze eerst zei dat ik terug had gebeld naar testaankoop en dan een minuut later zei ze dat testaankoop mij terug had gebeld, waarop ik iets probeerde terug te zeggen maar dit ging helaas niet wegens de constante onderbrekingen. Met vriendelijke groet, Handtekening Peirlinckx Yoran

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: Y. P.

19/05/2025

Beste Yoran, Wij vinden het erg jammer om te horen dat u een vervelende ervaring heeft gehad. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden bij de stopzetting van uw abonnement. Na een grondige controle van uw dossier kunnen wij u meedelen dat onze abonnementendienst uw zaak opnieuw in behandeling heeft genomen op 19 mei. Daarnaast is er een opvolging aangevraagd bij de verantwoordelijke van de afdeling naar aanleiding van het gesprek dat plaatsvond op 26 november 2024. Het kan enige tijd duren voordat wij een terugkoppeling ontvangen, maar wij zullen er alles aan doen om u zo snel mogelijk te informeren over de voortgang. Alvast bedankt voor uw geduld en begrip. Met vriendelijke groet, Abonnementendienst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform