Terug

Opzegging en eindfactuur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. V.

Naar: Telenet

06/09/2023

Beste, De eerste problemen begonnen eind april 2023. Geen internet meer, ik heb internet nodig voor mijn werk (leerkracht) en mijn vrouw voor haar werk (zij is consultant) voor videocalls. Uiteraard werkt de tv ook niet meer en al onze domotica in ons huis. Klantendienst na 1u wachten aan de lijn en ik moest een nieuwe modem gaan halen. Gedaan en aangesloten. Na een paar uur nog steeds niets. Terug 1u aan de telefoon. Zou 24u kunnen duren eer er verbinding is. 48u later terug een uur aan de telefoon. Ze zouden het oplossen door een technieker te sturen. Dat kon wel pas 3 weken later!! Proximus gebeld om te vragen hoe lang het duurt vooraleer zij ons zouden kunnen aansluiten? 10 dagen. Dus overgestapt. Mijn overstap ging niet vlot. Internet ging direct maar mijn mobiele nummers werden niet vrijgegeven door Telenet. Ondertussen heb ik zogezegd een nieuw contract voor mijn mobiele nummers. (Ik heb hier nooit iets van gezien en zeker geen akkoord gegeven) Ik betaal nu Telenet ongevraagd data per MB. Als je dit niet weet lopen de kosten heel snel op. Voor ik het besefte moest ik meer dan 50 EUR extra betalen. Weer uren aan de telefoon omdat mijn rekening niet klopt. Mijn teruggebrachte decoder is zogezegd niet teruggebracht maar was wel degelijk in een telenet center in Vilvoorde ingeleverd. Ik moet ook mijn abo verder betalen voor het moment dat mijn internet weg was en geen gebruik heb gemaakt van hun diensten. Ze hebben een kleine compensatie gedaan maar dat is een peulschil. Ondertussen blijven ze een rekening sturen die niet klopt. Weer uren aan de telefoon waar het van de ene dienst naar de andere gaat. Uiteindelijk zeggen ze dat ze het verder gaan onderzoeken en dat ze me op de hoogte houden. 26 juni krijg ik nog bericht dat het iets langer duurt dan verwacht. Diezelfde dag krijg ik een brief van de deurwaarder om mijn factuur met nog eens extra kosten moet betalen anders volgen er gerechtelijke stappen. Ik word er moedeloos van. Na 18 jaar klant te zijn had ik meer verwacht voor hun trouwe klant.

Berichten (1)

Telenet

Naar: G. V.

19/09/2023

Beste mijnheer Van Gesten,Wij bevestigen graag de ontvangst van uw klacht.Wij hopen snel bij u terug te komen met meer informatie.Vriendelijke groet,VeerleConfidential - Limited ***************************************************************Dit e-mail bericht inclusief eventuele ingesloten bestanden kan informatie bevatten die vertrouwelijk is en/of beschermd door intellectuele eigendomsrechten. Dit bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Elk gebruik van de informatie vervat in dit bericht (waaronder de volledige of gedeeltelijke reproductie of verspreiding onder elke vorm) door andere personen dan de geadresseerde(n) is verboden. Indien u dit bericht per vergissing heeft ontvangen, gelieve de afzender hiervan te verwittigen en dit bericht te verwijderen.This e-mail and any attachment thereto may contain information which is confidential and/or protected by intellectual property rights and are intended for the sole use of the addressees. Any use of the information contained herein (including but not limited to total or partial reproduction or distribution in any form) by other persons than the addressees is prohibited. If you have received this e-mail in error, please notify the sender and delete its contents.Ce courriel et les annexes eventuelles peuvent contenir des informations confidentielles et/ou protegees par des droits de propriete intellectuelle. Ce message est adresse exclusivement e son (ses) destinataire(s). Toute utilisation du contenu de ce message (y compris la reproduction ou diffusion partielle ou complete sous toute forme) par une autre personne que le(s) destinataire(s) est formellement interdite. Si vous avez recu ce message par erreur, veuillez prevenir l expediteur du message et en detruire le contenu.***************************************************************


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform