Terug

opzegging door proximus

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. V.

Naar: Proximus

18/07/2023

Beste,Wij worden vanaf 1 september beleefd de deur gewezen.Omdat ze blijkbaar geen fiber kunnen binnenbrengen wat niet ons probleem is.Na meer dan 20 trouwe klant op straat gezet.met alle nadelige gevolgen aandien.

Berichten (17)

Proximus

Naar: V. V.

01/08/2023

Beste,Bij deze bevestig ik dat klant de nodige info kreeg tijdens ons telefoisch contact op 31/7.Mvg,ElkeContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-07-18-17.20.40.000000 ======Ref. [THREAD_ID:192999970638]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:192999970638]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

V. V.

Naar: Proximus

21/08/2023

Het probleem is nog niet opgelost.....

V. V.

Naar: Proximus

21/08/2023

Het probleem is nog niet opgelost.....

V. V.

Naar: Proximus

12/09/2023

Weeral beloftes daar vandaag alles zou opgelost worden met name de aansluiting maar niemand gezien- -- -Bevestiging van je afspra(a)k(en) Beste klant, Onze technicus komt langs op je installatieadres op dinsdag, 12 september 2023 tussen 12u30 en 17u om onze fiberkabel en aansluitpunt op je adres te installeren. Past deze datum niet? Dan kun je deze afspraak wijzigen via Mijn afspraak.Let op! Deze link wordt inactief na 28 september 2023. Bedankt voor je vertrouwen. Met vriendelijke groeten,Het Proximus-team - Installatieadres: 2018 Antwerpen, Vestingstraat 38- Bestelnummer: SHE-R000000110000QU9AO- Klantennummer: 4621103- Uw Proximus contactperson: www.proximus.be/mycontactGelieve jullie mail ter bevestiging te bekijken.

Proximus

Naar: V. V.

02/10/2023

Beste,Bij deze bevestig ik dat klant een afspraak kreeg voor instalatie op 12/10/2023 en de info kreeg via de voicemail.Mvg,ElkeContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-09-12-18.04.10.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921001830947]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921001830947]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

V. V.

Naar: Proximus

06/10/2023

We hebben inderdaad een nieuwe datum gekregen, 12 oktober maar ondertussen is de toestand onhoudbaar geworden.Geen bereik met GSM en als we met de gewone lijn telefoneren valt internet uit, dit kan echt niet .....wie gaat dit vergoeden?Hopelijk komen jullie donderdag 12/10 echt opdagen deze keer en lossen het probleem volledig op.

V. V.

Naar: Proximus

09/10/2023

Gelieve ons ook asap de factuur met nr 2302300104545 te bezorgen want die hebben wij niet ontvangen maar wel een herinnering.Jullie zijn onbereikbaar via myproximus, vandaar mijn oproep hier.

Proximus

Naar: V. V.

09/10/2023

Geachte heer,mevrouwDe klant Vermeulen Veronique werd ondertussen verder geholpen door onze teams.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-10-06-16.35.47.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921002051471]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921002051471]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

Proximus

Naar: V. V.

09/10/2023

Geachte heer,mevrouwHierbij bevestig ik dat ik de klacht van mevrouw Vermeulen Veronique in behandeling heb genomen. Wij zullen de klant zo snel mogelijk op de hoogte brengen van de opvolging van de klacht.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-10-06-16.35.47.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921002051366]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921002051366]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

Proximus

Naar: V. V.

11/10/2023

Beste,Het door u opgegeven factuurnummer2302300104545 is geen gekend nummer bij Proximus.Mvg,ElkeContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-10-09-13.47.19.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921002119258]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921002119258]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

Proximus

Naar: V. V.

13/10/2023

Beste,Bij deze bevestig ik dat klant de nodige info kreeg via de voicemail op 13/10.Mvg,ElkeContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-10-06-16.35.47.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921002198438]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921002198438]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

V. V.

Naar: Proximus

13/10/2023

Gisteren is de fiber aansluiting gebeurd maar zonder ons de nodige gegevens de geven zodat we WEER niet kunnen werken zoals het moet.Dit is echt onaanvaardbaar.Jullie hebben mij deze morgen beloofd voor een oplossing te zorgen maar tot nu weeral niks gehoord....Misschien moeten we nu eens stoppen te te betalen......Wij kunnen al maanden niet werken zoals het moet, dit betekend ook inkomstenverlies....

V. V.

Naar: Proximus

13/10/2023

Als dit niet meteen opgelost word zullen wij een advocaat inschakelen....

Proximus

Naar: V. V.

24/10/2023

Beste,De installatie werd volledig uitgevoerd, indien er technisch een probleem is, dient u contact op te nemen met onze dienst storingen op 080022800.Mvg,ElkeContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-10-13-14.11.24.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921002507220]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921002507220]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

V. V.

Naar: Proximus

24/10/2023

Het probleem is nog steeds niet opgelost, ik neem nu contact op met de medewerker van proximus die zichmet mijn dossier bezig houd.

Proximus

Naar: V. V.

03/11/2023

Geachte heer,mevrouw,Hierbij bevestig ik dat ik de klacht van de mevrouw Veronique Vermeulen in behandeling heb genomen.Wij zullen de klant zo spoedig mogelijk telefonisch op de hoogte brengen van de opvolging van de klacht.Met vriendelijke groeten,Het Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-10-24-12.05.42.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921002803905]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921002803905]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

Proximus

Naar: V. V.

03/11/2023

Geachte heer,mevrouwHierbij bevestigen we dat de klant Veronique Vermeulen verder werd geholpen door onze diensten.Met vriendelijke groeten,Het Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-10-24-12.05.42.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921002810124]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921002810124]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform