Terug

opzegging Disney+ wegens onmogelijk via formulier Proximus !

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Opzeg

Klacht

D. V.

Naar: Proximus

21/09/2025

Ik telefoneerde gisteren naar de klantendienst en kreeg een zeer onbeleefde mevrouw aan de lijn die mij absoluut niet wou helpen met het oplossen van een probleem met het net aangekochte online abonnement van Disney+ dit net na 12 uur. Ze vroeg zelfs mijn nummers van bankrekening niet en weigerde er een bekwame collega bij te halen. Het gesprek escaleerde helaas in crescendo, nog nooit meegemaakt bij Proximus klantendienst ! De mevrouw ging mij onmiddellijk afkoppelen wat niet gebeurde, in de plaats kreeg ik een paar e-mails. Nu wil ik het Proximus formulier gebruiken vermeld op één van deze e-mails maar dat werkt totaal niet ! Hierbij zeg ik dan ook mijn abonnement van Disney+ onmiddellijk op. Dayma Dominguez Gonzalez echtgenote Daniel Van 'tveld (persoon die belde is Daniel)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform