Terug

opzegging cotract

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: SipWell

25/08/2023

Beste Op 27 december 2022 heb ik een aangetekend schrijven gestuurd voor de opzegging van mijn contract.Tot op heden heb ik van jullie nog geen antwoord gekregen van mijn opzegging. Ik heb ook al contact opgenomen via jullie contactformulieren op de site. Eveneens enkele mails gestuurd op 12 juli heb ik dan een antwoord gekregen dat ze mijn vraag naar de juiste dienst hebben doorverwezen maar tot op heden nog altijd geen antwoord. Op 3 augustus heb ik nog maar eens een mailtje gestuurd en nog steeds geen antwoord.Is het mogelijk om dit eventueel in orde te maken en mij hierover te contacteren?Alvast bedanktJan Van GuchtKapsalon Fregat0476015428janvangucht75@gmail.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform