Terug

opzegging contract

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. B.

Naar: Testaankoop

07/04/2025

Beste, ik heb op 28/3/25 na lang zoeken gevonden hoe ik het abonnement van testaankoop kon stop zetten en heb hiervoor een formulier ingevuld via jullie website. en toch krijg ik deze week nog een uitnodiging om de maand april te betalen..? ik heb net contact gehad via telefoon met ````''Norman'' en die wist mij te vertellen dat mij abonnement nog niet was stop gezet. hij heeft dit in orde gebracht en zei dat ik voor de kredietnota een klacht moest invullen via de website. hij wist mij te vertellen dat het probleem zit in jullie systeem, dat dit automatisch een betaling doorstuurd 15 dagen voor het einde van de maand en dat hierdoor de betaling nog was doorgegeven aan mijn bank. Gelieve dus een kredietnota te sturen. alvast bedankt.

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: Y. B.

07/04/2025

Geachte heer, Bedankt voor uw bericht. We begrijpen dat u teleurgesteld bent en willen u daarom graag meer duidelijkheid bieden over de situatie. Bij nazicht van uw dossier merken we dat uw abonnement op 30 oktober 2024 werd opgestart via het online-inschrijvingsformulier op onze website test-aankoop.be. Vooraleer u het abonnement kunt activeren, vragen wij u om te bevestigen dat u de algemene voorwaarden hebt gelezen en aanvaard. In deze voorwaarden staat duidelijk vermeld: “Je kan je abonnement stopzetten via e-mail, brief of telefoon, minstens 15 werkdagen vóór het einde van elke maandelijkse vervaldag.” Naar aanleiding van uw inschrijving hebben wij u een bevestigingsbrief toegestuurd. U kunt deze brief op elk moment raadplegen in uw persoonlijke ruimte op onze website: Mijn account → Zie mijn overzicht → Mijn persoonlijke gegevens → Mijn abonnement → Welkomstbrief → Download de pdf. In deze brief vindt u zowel de abonnementsvoorwaarden als de instructies voor het stopzetten van uw lidmaatschap. Tot 28 maart 2025 ontvingen wij geen enkele melding van u waaruit blijkt dat u geen gebruik wenste te maken van het abonnement. Op 7 april hebben wij uw verzoek tot stopzetting verwerkt en het abonnement beëindigd met ingang van 1 mei 2025. Omdat uw mail verstuurd werd op 28 maart, kon dit niet meer met ingang van 01 april. U ontving hierover ook een bevestigingsmail. We kunnen niet ingaan op uw verzoek om de abonnementsbijdrage voor de maand april te annuleren. De stopzetting van het abonnement en de bijhorende betalingen zijn volledig in overeenstemming met de voorwaarden die u op 30 oktober 2024 hebt aanvaard. Mocht u nog verdere vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het nummer 025423200. We helpen u graag verder. Met vriendelijke groet, Abonnementendienst


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform