Terug

Opzegging contract + herziening factuur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. W.

Naar: SipWell

08/07/2023

Beste,Aangezien jullie klantendienst telefonisch moeilijk te bereiken is (meerder malen geprobeerd en zelfs telefoonnummer achtergelaten om terug gebeld te kunnen worden) doe ik het maar langs deze weg.Bij deze laat ik u weten dat ik mijn contract bij jullie wens te beëindigen wegens de alsmaar stijgende prijzen die jullie hanteren.Er volgt nog een aangetekend schrijven om dit te bevestigen.Graag wil ik dan ook een aanpassing van de laatste factuur aangezien jullie een abonnementsbijdrage factureren voor de komende 12 maanden.Aangezien de opzegperiode 2 maanden bedraagt wens ik dus ook niet meer voor de volledige 12 maanden te betalen.Laatste factuurgegevens:Documentnummer: F-23108876Documentdatum: 30/06/2023Vervaldatum document: 15/07/2023Klantnummer: 227613Alvast bedankt voor jullie medewerking.Met vriendelijke groeten,

Berichten (3)

B. W.

Naar: SipWell

13/07/2023

DATA NOT AVAILABLE

B. W.

Naar: SipWell

17/07/2023

DATA NOT AVAILABLE

B. W.

Naar: SipWell

27/07/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform