Terug

Opzegging contract en terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Contract

Klacht

W. S.

Naar: Touring

12/07/2024

Geachte mevrouw/mijnheer, In uw schrijven van 16 april 2024 kondigt u een prijsverhoging aan. U geeft daarbij aan dat mijn partner, mevrouw Schuurmans, 3 maanden heeft om bij niet akkoord haar contract op te zeggen. Op 27 juni - dus mooi binnen deze termijn - heeft zij u via mail en op 28 juni via aangetekend schrijven op de hoogte gebracht van haar opzeg, en eist zij dan ook terugbetaling van 182 euro die via domiciliëring van haar rekening werd gehaald. Uw klantendienst antwoordt dat het contract pas op 16 mei 2025 zal beëindigd worden en weigert terugbetaling. Ik vind dit niet correct en eis alsnog terugbetaling.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform