Terug

Opzegging abonnement

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. T.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

21/09/2025

Beste, Vorig jaar heeft mijn vader zich telefonisch een abonnement bij het Laatste Nieuws laten aansmeren en dit voor 3 jaar! Hij is 87 jaar en het lezen is moeilijk geworden doordat zijn ogen achteruitgaan. Maar om zijn abonnement op te zeggen is het een heel gedoe. Vanaf juni liep de levering van de krant dan ook nog mis,sommige weken maar 3 keer een krant, terwijl de domiciliëring gewoon bleef doorlopen en er elke maand 75 euro van zijn rekening ging. Ik heb al 3 keer gebeld en ook een mail gestuurd met klacht, maar er wordt niet geluisterd. Ik heb de domiciliëring dan geblokkeerd omdat ze bleven een krant leveren en nu komen natuurlijk de aanmaningen en telefonisch zeggen ze dat ik steeds na 7 dagen moet terugbellen nadat ik de schuld betaal en dan opnieuw telefonisch opzeg doen. Zo blijf ik wel maanden bezig, aangezien ze steeds nog kranten blijven sturen en ook nadien aanmaning! Ik weet echt niet meer hoe ik dat abonnement kan opzeggen. Ik dacht nochtans dat een telefonisch akkoord niet geldig is en het is een schande om iemand van 87j zoiets aan te smeren.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform