Terug

Opzegging abonnement

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. A.

Naar: Basic-Fit

12/03/2024

Beste, ik maak al 2,5 jaar geen gebruik meer van de faciliteiten en ze hebben alsnog geld van mijn rekening gehaald! Dit gebeurde op een gemeenschappelijke rekening. Tijdens corona werd het abonnement stopgezet en nadien automatisch terug opgestart. Ondertussen heb ik al meermaals (4 keer) een mail gestuurd en gebeld om dit per direct op te zeggen en mij het geld terug te storten maar hierop heb ik tot nog toe geen enkele reactie op gekregen!!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform