Beste,betreft abonnement: xxxxxxxxxxxxp dit moment loopt het abonnement op naam van xxxxxxxxxx nog steeds.Door een openstaande factuur is er op dit moment wel een tijdelijkeblokkering, waardoor er geen diensten geleverd worden.We kunnen geen vraag tot stopzetting van het abonnement terugvinden,waardoor het openstaand saldo betaald zal moeten worden.Mocht de abonnee toch een stopzetting hebben aangevraagd, zou hiervan eenbevestiging via mail verzonden zijn.Hopelijk hebben wij jullie hier voldoende mee gea¯nformeerd.Alvast bedankt,xxxxxxxxxxxxxx/Him/HisSenior Advisor Customer Care: DPG Media] Medialaan 11800 xxxxxxxxxxxxxxxx@persgroep.netdpgmedia.beOp vr 22 dec 2023 om 15:25 schreef xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx Coa¶rdinator Customer Care : DPG Media] Medialaan 1 1800 Vilvoorde M +32 (0)xxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxx@dpgmedia.be dpgmedia.be ---------- Forwarded message ---------