Terug

Opzegging abonnement

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Opzeg

Klacht

P. K.

Naar: Orange

27/09/2025

Beste, ik probeer al heel de week mijn internet- en TV abonnement op te zeggen. Dit kan blijkbaar enkel telefonisch. Maar via de telefoon vraagt men als eerste mijn Orange GSM nummer. Ik heb geen mobiel abonnement bij Orange. Als ik dan een fout nummer ingeef gaat de applicatie wel verder tot ik even moet wachten. Dan wordt na 3 tellen de verbinding door Orange verbroken. Het lukt dus niet om de Orangeklantendienst telefonisch te contacteren zonder een Orange telefoonnummer. Hoe kan ik mijn contract bij Orange dan op een legale wijze opzeggen.

Berichten (1)

P. K.

Naar: Orange

27/09/2025

Mijn klacht ivm het opzeggen van mijn internet- en TV abonnement is achterhaald. Ik heb uiteindelijk iemand te spreken gekregen door de 1ste optie te selecteren, "vragen ivm mijn factuur of betaling". Daar werd wel opgenomen en doorverbonden met de dienst voor het opzeggen van mijn abonnement. Toch blijft het vreemd dat er geen eenvoudigere manier is om het abonnement op te zeggen of is dit bewust zo moeilijk gemaakt?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform