Beste, 2 jaar geleden sloot mijn zoon een studentenabonnement voor 18 maanden af voor een bedrag van 190€. Terwijl mijn zoon nog steeds studeerd in Leuven en nog student is kreeg ik een factuur van 467.40€ voor 1 jaar. Dit is de oude prijs x 4. Probleem opzeggen is alleen telefonisch mogelijk, doch HLN is niet bereikbaar. Ik heb meerder pogingen gedaan om het op tijd op te zeggen maar geraakte niet binnen. Ik had de moed opgegeven en wachtte de factuur af. Vandaag is het mij na 50 min aan de lijn te hangen toch gelukt. Het gevolg is dat ik door de niet bereikbaarheid van HLN de opzeg te laat heb gedaan en er nu nog een extra kost wordt aangerekend. Ik vind het oneerlijk om verschillende reden Het abonnement is verhoogt met een bedrag x4 (dit is een nieuw abonnement) ik vind niet dat je je kan beroepen op stilzwijgende verlenging als je deze prijsverhoging hanteert. Zelfs het studenten abonnement is gewijzigd naar 200 € / jaar (inflatie?)Dit zijn totaal andere voorwaarden en komen niet meer in de buurt van de afgesloten abonnementen uit het verleden. Door de onbereikbaarheid van HLN en door geen andere alternatief aan te bieden om het abonnement op te zeggen, hebben ze geen recht op een extra vergoeding en wens ik het abonnement met ingang van de vervaldatum op te zeggen.