Terug

Opzegging 'contract'

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Celside Insurance

15/08/2018

SFAM heeft over een periode van 8 maanden geld van mijn rekening afgetrokken voor een of andere verzekering. Na het willen verkrijgen van cashback op een gsm toestel, binnen de gegeven tijd aangevraagd, belde ik met SFAM. Hier werd ik vriendelijk aangesproken door een jonge vrouw wie ik meedeelde dat ik graag deze cashback had. Na veel vijven en zessen werd mij gezegd dat zij dit alles ging afzeggen en ik dus de cashback kreeg. Echter, in juli merkte ik dat dit niet was stop gezet en er elke maand 15,99 €(in december zelfs tweemaal) van mijn rekening was afgetrokken! Ik heb dan meteen contact gezocht en gevraagd om mijn geld terug te storten! Op dinsdag 31 juli kreeg ik dan eindelijk mijn cashback maar op donderdag 2 augustus werd er weer 15,99€ van mijn rekening afgehouden! Ik was toen in alle staten en heb toen contact proberen opzoeken met de organisatie (geen succes). Ik kreeg vandaag (15augustus) een mail dat op 13/08/2018 mijn contract werd beëindigd!! Ik ben niet te spreken hierover en wil dus dit aanklagen en op een of andere manier ook mijn gestolen geld (want zo voelt dit) terug krijgen!U kan mij steeds bereiken op het nummer 0493688805 of emailadres oskar_reyntjens@hotmail.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform