Terug

Opzeggen

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Opzeg

Klacht

K. L.

Naar: Testaankoop

21/11/2025

Beste Test-Aankoop, Ik wens mijn abonnement te beëindigen. Overeenkomstig de annuleringsvoorwaarden dien ik mijn verzoek tot opzegging in - Minder dan 15 werkdagen vóór het einde van de huidige maand. Mijn bijdrage voor de volgende maand blijft verschuldigd. - 15 werkdagen of meer vóór het einde van de huidige maand. Voor de volgende maand zal geen bijdrage meer worden aangerekend. Dank bij voorbaat voor de snelle behandeling, Met vriendelijke groet,

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: K. L.

21/11/2025

Beste, We willen bevestigen dat je verzoek tot stopzetting van het proefabonnement succesvol is verwerkt. Bij het aanmaken van een abonnement worden er automatisch enkele zendingen voorbereid, zoals de eerste magazines en de verzending van een abonneekaart. Zodra deze zendingen zijn gelanceerd, kunnen we ze niet meer tegenhouden. Je hoeft hiervoor niets te ondernemen. Wij hopen u hiermee de nodige verduidelijking te hebben gegeven. Voor verdere vragen kunt u steeds contact opnemen met onze abonnementendienst via het nummer 025423200. Met vriendelijke groet, Het team Klachtenbeheer.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform