Terug

opzeggen wijngids en ongenoegen tov testaankoop

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. V.

Naar: Testaankoop

28/12/2020

Beste , ik bestelde bij Test aankoop de wijngids wegwijs in Wijn 2021 en kreeg die een vijftal dagen geleden in de bus. In de begeleidende brief staat dat we per -e-mail via www.testaankoop.be/contact jullie kunnen verwittigen dat we niet verder geabonneerd willen blijven op de Wijngids. Via de link in de brief vermeld is het volstrekt onduidelijk naar waar men zo een mail kan sturen want de aangeboden diensten hebben enkel betrekking op adviezen. Ik verwacht van een consumenten organisatie dat ze het opzeggen van een dienst niet zo moeilijk maken als jullie dat doen. Beschamend eigenlijk, multinational praktijken. Ik wil dus dat abonnement opzeggen en geen maandelijkse betalingen doen! Trouwens terzijde vermelden dat ik de voorbije 2 jaar al minstens 3 keer ben lastig gevallen door jullie call centra die mij abonnee willen maken terwijl ik dit al jaren ben. Denk er door al deze ervaringen ernstig aan mijn abonnement op te zeggen. Ik vind trouwens de door jullie behandelde onderwerpen niet echt up to date of aansluitend bij mijn behoefte als consument. Dikwijls als ik iets zoek kom ik terecht bij de Nederlandse consumenten bond en ik overweeg ernstig om over te schakelen naar hun. Ze hebben trouwens interessante en goedkopere formules. .Getekend : een reeds jarenlange abonnee van Test-aankoop.

Berichten (3)

Testaankoop

Naar: P. V.

29/12/2020

Beste Abonnee,Wij hebben uw klacht via hetklachtenplatformin goede orde ontvangen.Hierbij bevestigen wij u de stopzetting van uw abonnement op de Wijngids.Uw abonnement op Test Aankoop, Budget Recht en Test Gezond blijft behouden.Wij bellen inderdaad ook op.'¯We doen dit om onze organisatievoor te stellen: onze missie om de consument te verdedigen en de verschillende diensten die we daarvoor in het leven geroepen hebben. U hebt dan ook meteen de kans om te genieten van een abonnement aan een sterk verminderde prijs of om, desgewenst, een bijkomende inschrijving te doen.Wij volgen/raadplegen altijd de lijsts:www.bel-me-niet-meer.be/.Bedrijven die via telefoon commerciele acties voeren, zijn wettelijk verplicht om de nummers die op deze lijst staan te schrappen uit hun contactlijsten.'¯U heeft ook altijd toegang tot uw persoonlijke gegevens in onze database teneinde verbeteringen aan te brengen, gegevens te verwijderen, of om uw opties inzake direct marketing te wijzigen.'¯U kan onsteamhierover bereiken via het mailadresprivacy@test-aankoop.be. Meer info hierover kan u terugvinden op deze link: s:bit.ly/2y1QUgJOm te bepalen welke informatie u van Test Aankoop ontvang, kan u ook via uw account op onze websitewww.test-aankoop.be uw voorkeuren aanpassen. U gaat daarvoor naar '˜Mijn account' - '˜Persoonlijke informatie' - '˜Wij informeren, jij beslist'.Wij hopen u hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd.Mocht u hierover nog vragen hebben, twijfel dan niet om onze abonnementendienst hierover te contacteren op het nummer 02 892 37 00 of per mail via het contactformulier van de abonnementendiensts:bit.ly/2wMy0dI.In functie van uw interesses, stellen wij graag eenvoor u interessant voorstelop.Met vriendelijke groet,Abonnementendienst. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.

P. V.

Naar: Testaankoop

18/01/2021

Beste, Bedankt voor uw standaard antwoord mbt de mogelijkheden o al dan niet telefonisch gecontacteerd te worden. U schijnt het niet echt te begrijpen. Punt is niet dat U mij contacteerde om nieuwe diensten aan te bieden. Punt is dat ik meer dan 3 maal werd gecontacteerd om nieuwe abonnee van Test aankoop te worden terwijl ik dat al vele jaren ben. Ken je klanten zou ik zeggen. Een excuse in plaats van een standaardantwoord had op zijn plaats geweest. Dit alles heeft tot gevolg dat U binnen afzienbare tijd ( eerst nog even enkele zaken uitpluizen) een jarenlange abonnee verliest. Maar blijkbaar zal dat jullie een wordt wezen aan de reactie te zien.

Testaankoop

Naar: P. V.

29/01/2021

Beste abonnee,Wij hebben uw berichten interndoorgegeven voor opvolging.Ook werd de betrokken dienst gevraagd om uw contactgegevens uit onze interne opbellijst te halen.Mocht u hierover nog vragen hebben, twijfel dan niet om ons privacyteam te contacteren op het mailadresprivacy@test-aankoop.be.Meer info hierover kan u terugvinden op deze link: s:bit.ly/2y1QUgJWij hopen u hiermee van dienst te zijn geweest.Met vriendelijke groet,Abonnementendienst. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform