Beste, Ik kocht een twee tal jaar geleden in een van de Vanden Borre winkels een gsm-toestel aan en nam daarbij een verzekering omdat men mij had verteld dat deze NIET automatisch zou verlengd worden en dat ik op elk moment makkelijk kon opzeggen. Nu stelde ik een tijd geleden vast dat deze verzekering toch automatisch werd verlengd in het tweede jaar en dat ik dus maandelijks ben blijven betalen voor een verzekering die ik eigenlijk niet wil. Ik heb Vanden Borre hierover om hulp gevraagd, maar het lag niet in hun handen zeiden ze. Ik moest proberen bij de verzekeraar. Deze is niet te bereiken en niet bereid om te helpen. Ook zag ik dat er heel wat slechte verhalen over deze verzekeraar bestaan.Ik zou het dan ook ten zeerste appreciëren moest iemand deze verzekering eindelijk eens stopzetten. Ik voel me toch wel bedrogen dat ik zo lang ben blijven doorbetalen terwijl ik de verzekering enkel nam vermits ik er van uit ging dat het na een jaar automatisch zou stoppen. Hopend op een snelle afhandeling.Alvast bedankt.Hoogachtend,V.O.