Terug

Opzeggen van rekening lukt niet

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. D.

Naar: Belfius Banque/bank

10/09/2024

Ik wil mijn beats rekening kosteloos opzeggen maar dit lukt niet van op afstand. Ik moet mij verplaatsen naar een Belfius kantoor. De eerste afspraak is pas binnen een maand in de voormiddag maar kan mij dan niet vrijmaken. Mijn vraag om de opzeggingspapieren op te sturen wordt geweigerd. Enkel via een kantoor blijkt mogelijk. Kortom lijkt het nu makkelijker een lege rekening te behouden dan deze met een omslachtige procedure op te zeggen. De reden dat ik deze beatsrekening wil opzeggen is dan ook omdat ze veelal niet toegankelijk is online, omdat er teveel technische storingen opduiken. Om bijvoorbeeld de rekening te koppelen aan itsme, word ik ook reeds op afspraak uitgenodigd om dit te realiseren. Ongezien!

Berichten (4)

Belfius Banque/bank

Naar: B. D.

11/09/2024

BesteGraag bevestigen we de ontvangst van uw e-mail. We willen u hiervoor bedanken. We sturen ons antwoord rechtstreeks naar onze klant.Met vriendelijke groeten Klachtenbeheer

B. D.

Naar: Belfius Banque/bank

11/09/2024

Ik heb geen antwoord ontvangen??

Belfius Banque/bank

Naar: B. D.

12/09/2024

BesteGraag bevestigen we de ontvangst van uw e-mail. We willen u hiervoor bedanken. We sturen ons antwoord rechtstreeks naar onze klant.Met vriendelijke groeten Klachtenbeheer

B. D.

Naar: Belfius Banque/bank

12/09/2024

Automatische antwoorden?? Daar is de klant niets mee, en al zeker niet als de inhoud niet strookt met de waarheid!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform