Terug

Opzeggen van levering munten

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. E.

Naar: Het Belgisch Munthuis

05/01/2018

Er werd enkele maanden contact opgenomen door het Belgisch Munthuis met een promotie om een gouden munt ( verguld ) aan verminderde prijs aan te kopenGesprek is opgenomen door bovengenoemde, waar ik uitdrukkelijk afzie van verdere verplichte leveringenechter word de maand nadien terug een munt opgestuurdDaar de munten me wel aanstonden, heb ik ook de volgende munten ontvangen en betaaldEchter nu blijkt dat deze munten dus niets waard zijn indien je ze wil verkopen, en dat het gewoon verkooppraatjes waren om mij deze munten waar ik maandelijks 44,95 euro voor moet betalen, toch te aanvaardenIk heb het Belgisch Munthuis een e-mail gestuurd dat ik afzie van verdere leveringen, doch blijven ze deze munten sturenindien ik niet betaal wordt er een incasso bedrijf ingeschakeldVoor deze leveringen, is er niets getekend, alsook uitdrukkelijk gezegd bij het eerste telefonische gesprek dat ik alleen die ene munt wil ontvangen en afzie van verdere leveringen

Berichten (2)

Het Belgisch Munthuis

Naar: R. E.

05/01/2018

-- Please reply above this line --Geachte heer of mevrouw, Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw email. Uw vraag is in ons systeem geregistreerd (met ticketnummer 23103) enwij streven ernaar om u binnen 2 werkdagen een antwoord te sturen. Wij danken u voor uw begrip en geduld. Met vriendelijke groet, Klantendienst, Het Belgische Munthuis Tel: 078790 002 Ma - Vr: 9.00 - 17.00 uur www.munthuis.be [1] P.S. Dit is een automatisch gegeneerde email. Wij kunnen eenantwoord/reply op deze e-mail niet beantwoorden. Links:------[1] www.munthuis.be

Het Belgisch Munthuis

Naar: R. E.

10/01/2018

-- Please reply above this line --Geachte heer/mevrouw,Hartelijik dank voor uw e-mail,De heer Errijgers is inderdaad benaderd door ons verkoop team voor deverkoop van de collectie en is akkoord gegaan met de vervolgzendingen.Tijdens dit gesprek is er ook gesproken over de mogelijkheid omcontact op te nemen met onze klantendienst wanneer klant devervolgezendingen niet wenst te ontvangen.De klantendienst kan dan de collectie stopzetten en dan eventueelindien nodig een retourbon toesturen waarmee de laatst ontvangenzending geheel kosteloos teruggestuurd kan worden.Echter is er op geen enkele manier contact geweest om de collectiestop te zetten of om een retourbon aan te vragen. Wanneer de klant hetwenst mag hij de laatst ontvangen zending geheel kosteloos naar onsterug sturen zodat hiermee de laatste factuur komt te vervallen. Entevens zet ik per vandaag de collective stop zodat er geen nieuwezendingen meer uitgaan naar de klant.Mocht u nog vragen hebben dan vernemen wij dit graag van u.Met vriendelijke groet, Bien cordialement, Jacqueline Verbeek Klantendienst, Service clientèle Het Belgische Munthuis - La Maison de la Monnaie Belge www.munthuis.be [1] - www.lamonnaiebelge.be [2] Ma - Vr: 9.00 - 17.00 uur Tel: 078790 002 Hoe zou u mijn antwoord beoordelen? Goed [3]    Gemiddeld [4]    Slecht [5]Links:------[1] www.munthuis.be[2] www.lamonnaiebelge.be[3]s:secure.helpscout.net/satisfaction/113673515/record/1362762050/1/[4]s:secure.helpscout.net/satisfaction/113673515/record/1362762050/2/[5]s:secure.helpscout.net/satisfaction/113673515/record/1362762050/3/ On Fri, Jan 5, 2018 at 12:42:14 UTC, klachtenbox@test-aankoop.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform