Terug

opzeggen vab

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: VAB

03/03/2025

3 WAGENS BIJSTAND BIJ VAB OPGEZEGD DOOR DE STARRE HOUDING VAN VAB KLANTENDIENST OP 28/12. contrakt 54748519-56063234 DOOR DE OPZEGTERMIJN VAN 2 MAANDEN EIST VAB EEN VOLLEDIGE BETALING VAN DE FAKTUREN OM NADIEN NA VERREKENING VAN DE OPZEGTERMIJN HET TEVEELBETAALDE BEDRAG TERUG TE STORTEN binnen de 14 dagen!!!!!!!!! 282.72€ en 152.00€ overgeschreven op 31jan. tot op heden(ondanks kontaktname" via mail op 25/2 geen terugbetaling ontvangen. volledig bedrag opeisen wel,maar terugbetalen???? denkt men bij via mss dat( elke klant kapitaalkrachtig genoeg is om zomaar 434€ voor te schieten? automatische verlengingen met opzegtermijnen van 2 maanden om zeker te zijn dat de klanten NIET tijdig opzeggen? mij lijkt het meer naar afzetterij te gaan.. zulke gang van zaken is zeker niet bevorderlijk voor een eventuele terugkeer in de toekomst.

Berichten (2)

VAB

Naar: A. V.

03/03/2025

Beste, Bedankt voor uw bericht. Wij onderzoeken uw opmerking(en) bij de betrokken afdeling(en) en bezorgen de klant rechtstreeks, zo snel mogelijk en ten laatste binnen de 30 dagen een antwoord in het kader van GDPR, waarna wij dit dossier beschouwen als afgehandeld. Met vriendelijke groeten Killian Mertens VAB - Customer Experience ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- OPGEPAST: Mail van buiten uw organisatie. Verdacht? Klik op Hoxhunt-knop om te melden. ATTENTION: Courriel d'un expéditeur extérieur. Suspicion de phishing? Rapport via le bouton Hoxhunt. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

A. V.

Naar: VAB

07/03/2025

ondertussen zijn we WEER een week verder..... de beloofde termijn van 14 dagen voor een terugbetaling begint wel aardig uit te lopen, totaal onbetrouwbaar... als alle klanten hun rekeningen zo stipt betalen als vab zijn jullie de volgende die op het nieuws komen met een faillissement?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform