Terug

Opzeggen contract

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. S.

Naar: Testaankoop

10/12/2024

Beste, Op 25 november heb ik gevraagd om mijn abonnement bij Test Aankoop op te zeggen via het daarvoor bestemde formulier. Op 26 november heb ik een “tegenvoorstel” via mail gekregen waar ik niet om gevraagd heb, en opnieuw bevestigd dat ik mijn contract wil stopzetten. Daarna hoor ik niets meer, en op 6 december wordt mijn bijdrage weer geïnd. Ook daarover heb ik gemaild met de vraag om A. Mijn contract op te zeggen en B. Mijn laatste bijdrage terug te storten. Opnieuw zonder antwoord. Mocht eender andere organisatie dit doen, Test Aankoop zou ze aan de schandpaal nagelen, maar zelf staan ze boven de wet?

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: S. S.

10/12/2024

Beste abonnee, Beste Stefaan, We bevestigen hierbij dat je verzoek tot stopzetting van het abonnement is verwerkt. Het abonnement wordt beëindigd met ingang van 01/01/2025. Omdat onze adressenlijst steeds op voorhand wordt opgesteld, is het mogelijk dat je nog een tijdschrift ontvangt. Hiervoor hoef je niets te ondernemen. Een laatste bijdrage van € 23,95 voor de maand december werd op 05/12/2024 via domiciliëring aangeboden. De domiciliëring wordt nadien automatisch stopgezet. Indien deze bijdrage niet via domiciliëring kan worden geïnd, ontvang je een overschrijving. Als je je abonnement wilt stopzetten, dien je dit te doen vóór de 15de werkdag van de maand waarin je het wilt beëindigen. In dat geval wordt de stopzetting administratief geregeld tegen het einde van diezelfde maand en hoef je daarna niets meer te betalen. Indien je je opzegging doet na de 15de werkdag van de lopende maand, wordt je abonnement pas beëindigd aan het einde van de volgende maand. Hierdoor zal er nog één maand abonnementsbijdrage verschuldigd zijn. Bij nazicht van je dossier hebben we vastgesteld dat we je opzegging op 26 november 2024 hebben ontvangen. Hierdoor kunnen we helaas niet ingaan op je verzoek tot terugstorting. We hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Twijfel niet om onze abonnementendienst te contacteren via het nummer 025423200, mocht je hierover nog vragen hebben. Je kan ons bereiken van maandag tot donderdag van 9u00tot 12u30en van 13u00tot 17u00. Op vrijdag sluiten onze diensten om 16u00. Met vriendelijke groet, Abonnementendienst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform