Terug

Opzeggen abonnement

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Opzeg

Klacht

O. G.

Naar: Testaankoop

05/12/2025

Beste Test-Aankoop, Ik wens mijn abonnement te beëindigen vanaf de maand ...... Op …./…./…. heb ik per e-mail / telefoon gevraagd mijn abonnement te beëindigen vanaf …/…/….. . Ik blijf uw magazines echter nog steeds ontvangen en mijn rekening nog steeds wordt gedebiteerd voor de abonnementsbijdrage. Gelieve te bevestigen dat mijn contract correct werd opgezegd overeenkomstig mijn verzoek van …/…/…. Gelieve ook het te veel betaalde bedrag van € ….. voor de maand(en) …….. terug te betalen. Dank bij voorbaat voor de snelle behandeling, Met vriendelijke groet, Bijlage: kopie van het schriftelijk verzoek tot opzegging (indien beschikbaar)

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: O. G.

05/12/2025

Beste, De stopzetting van je proefabonnement is vandaag door onze abonnementendienst verwerkt. Je ontving hierover een mail ter bevestiging. Twijfel niet om te reageren op die mail van onze abonnementendienst of op het nummer 025423200, als je hierover nog vragen hebt. Je kan ons bereiken van maandag tot donderdag van 9u00tot 12u30en van 13u00tot 17u00. Op vrijdag sluiten onze diensten om 16u00. Met vriendelijke groet, Het team Klachtenbeheer.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform