Terug

Opzeggen abonnement

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: Testaankoop

05/05/2025

Beste, In de afgelopen vier weken heb ik vier keer het contactformulier op jullie website ingevuld om mijn abonnement op te zeggen. Helaas heb ik tot nu toe geen reactie ontvangen, behalve de automatische bevestigings-e-mails. Aangezien jullie aangeven dat het mogelijk is om via het contactformulier je abonnement op te zeggen, verwacht ik dat dit proces eenvoudig verloopt. Dit blijkt echter niet het geval te zijn. Kunnen jullie dit alstublieft zo snel mogelijk in orde maken voordat er een nieuwe maand wordt afgerekend? Bedankt.

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: M. V.

05/05/2025

Beste mevrouw Vandesterne, De stopzetting van je abonnement werd op 07 april 2025 door onze abonnementendienst verwerkt. Je ontving hierover een mail ter bevestiging. De mail kreeg van onze abonnementendienst het dossiernummer 12441841. (Het proefabonnement werd beëindigd met ingang van 01/05/2025.) Twijfel niet om te reageren op die mail van onze abonnementendienst of op het nummer 025423200, als je hierover nog vragen hebt. Je kan ons bereiken van maandag tot donderdag van 9u00tot 12u30en van 13u00tot 17u00. Op vrijdag sluiten onze diensten om 16u00. Met vriendelijke groet, Abonnementendienst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform