Terug

Opzeggen abonnement

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Abonnement

Klacht

L. V.

Naar: Testaankoop

05/12/2025

Ik probeer sinds een week mijn abonnement van Test Aankoop stop te zetten. Echter via het online formulier krijg ik geen reactie, na 20 minuten in wacht te staan via de klantendienst heb ik het via die weg ook maar opgegeven. Ik wens dus met onmiddellijke ingang mijn abonnement op jullie diensten stop te zetten. Ik heb een 4-tal dagen geleden een online formulier ingevuld maar ik zie dat jullie wel vandaag 12,30 euro van mijn rekening hebben genomen. Ik vind dit absoluut niet kunnen en ik vraag dan ook een terugbetaling. Gelieve dus het nodige te doen en mijn abonnement met onmiddellijke ingang stop te zetten en mijn 12,30 euro terug te betalen.

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: L. V.

05/12/2025

Beste abonnee, Onze excuses voor de langere wachttijden. Sinds begin deze maand ontvangen al onze afdelingen uitzonderlijk veel vragen. We doen ons uiterste best om iedereen zo snel mogelijk verder te helpen. We bevestigen hierbij dat je verzoek tot stopzetting van het abonnement is verwerkt. Het abonnement wordt beëindigd met ingang van 01/01/2026. De domiciliëring wordt nadien automatisch stopgezet. Omdat onze adressenlijst steeds op voorhand wordt opgesteld, is het mogelijk dat je nog een tijdschrift ontvangt. Hiervoor hoef je niets te ondernemen. Een laatste bijdrage van € 12,33 voor de maand december werd op 05/12/2025 via domiciliëring aangeboden. De domiciliëring wordt nadien automatisch stopgezet. Indien deze bijdrage niet via domiciliëring kan worden geïnd, ontvang je een overschrijving. Belangrijke informatie over stopzetting : Als je je abonnement wilt stopzetten, dien je dit te doen vóór de 15de werkdag van de maand waarin je het wilt beëindigen. In dat geval wordt de stopzetting administratief geregeld tegen het einde van diezelfde maand en hoef je daarna niets meer te betalen. Indien je je opzegging doet na de 15de werkdag van de lopende maand, wordt het abonnement pas beëindigd aan het einde van de volgende maand. Hierdoor zal er nog één maand abonnementsbijdrage verschuldigd zijn. Bij het verwerken van schriftelijke verzoeken tot stopzetting wordt er altijd rekening gehouden met de verzenddatum van de mail of brief. Bij nazicht van je dossier hebben we vastgesteld dat we je eerste mail op 03 december hebben ontvangen via ons klachtenplatform. We hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Twijfel niet om onze abonnementendienst te contacteren via 025423200, mocht je hierover nog vragen hebben. Je kan ons bereiken van maandag tot donderdag van 9u00 tot 12u30 en van 13u00 tot 17u00. Op vrijdag sluiten onze diensten om 16u00. Met vriendelijke groet, Team Klachtenbeheer.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform