Beste abonnee,
Onze excuses voor de langere wachttijden. Sinds begin deze maand ontvangen al onze afdelingen uitzonderlijk veel vragen. We doen ons uiterste best om iedereen zo snel mogelijk verder te helpen.
We bevestigen hierbij dat je verzoek tot stopzetting van het abonnement is verwerkt.
Het abonnement wordt beëindigd met ingang van 01/01/2026. De domiciliëring wordt nadien automatisch stopgezet.
Omdat onze adressenlijst steeds op voorhand wordt opgesteld, is het mogelijk dat je nog een tijdschrift ontvangt. Hiervoor hoef je niets te ondernemen.
Een laatste bijdrage van € 12,33 voor de maand december werd op 05/12/2025 via domiciliëring aangeboden. De domiciliëring wordt nadien automatisch stopgezet. Indien deze bijdrage niet via domiciliëring kan worden geïnd, ontvang je een overschrijving.
Belangrijke informatie over stopzetting :
Als je je abonnement wilt stopzetten, dien je dit te doen vóór de 15de werkdag van de maand waarin je het wilt beëindigen. In dat geval wordt de stopzetting administratief geregeld tegen het einde van diezelfde maand en hoef je daarna niets meer te betalen.
Indien je je opzegging doet na de 15de werkdag van de lopende maand, wordt het abonnement pas beëindigd aan het einde van de volgende maand. Hierdoor zal er nog één maand abonnementsbijdrage verschuldigd zijn.
Bij het verwerken van schriftelijke verzoeken tot stopzetting wordt er altijd rekening gehouden met de verzenddatum van de mail of brief.
Bij nazicht van je dossier hebben we vastgesteld dat we je eerste mail op 03 december hebben ontvangen via ons klachtenplatform.
We hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Twijfel niet om onze abonnementendienst te contacteren via 025423200, mocht je hierover nog vragen hebben. Je kan ons bereiken van maandag tot donderdag van 9u00 tot 12u30 en van 13u00 tot 17u00. Op vrijdag sluiten onze diensten om 16u00.
Met vriendelijke groet,
Team Klachtenbeheer.