Terug

Opzeggen abonnement

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: Testaankoop

06/01/2025

Op 12/12/2024 stuurde ik een bericht via het contactformulier om mijn Testaankoop abonnement op te zeggen. Ik kreeg bevestiging van goede ontvangst van dit bericht. Op 6/1/2025 werd mij toch de maandelijkse bijdrage aangerekend.

Berichten (2)

Testaankoop

Naar: M. V.

08/01/2025

Geachte heer, Wij hebben je verzoek intern doorgegeven, zodat dit zo spoedig mogelijk kan worden nagekeken. We nemen zo snel mogelijk opnieuw contact met je op. Met vriendelijke groet Abonnementendienst.

Testaankoop

Naar: M. V.

09/01/2025

Geachte heer, Je dossier/vraag werd vandaag behandeld door onze abonnementendienst. Je ontving hierover een mail ter bevestiging. Twijfel niet om te reageren op die mail van onze abonnementendienst of op het nummer 025423200, als je hierover nog vragen hebt. Je kan ons bereiken van maandag tot donderdag van 9u00tot 12u30en van 13u00tot 17u00. Op vrijdag sluiten onze diensten om 16u00. Met vriendelijke groet, Abonnementendienst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform