Terug

opzeggen abonnement

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. G.

Naar: De Morgen

29/05/2024

Beste,Ik wil mijn abonnement van De Morgen opzeggen maar dit kan blijkbaar enkel telefonisch. Ik heb echter al verschillende keren getelefoneerd doch geraak niet binnen. Al hun lijnen blijven bezet. Hierdoor ben ik in de onmogelijkheid om het abonnement op te zeggen. Wat kan ik doen?

Berichten (1)

De Morgen

Naar: P. G.

29/05/2024

Beste lezer,Dank voor uw mail. Check even of uw vraag gaat over een van devolgende onderwerpen en stuur indien nodig uw mail naar het juisteemailadres. Zo bent u het snelste geholpen.Hebt u een vraag over een abonnement? Contacteer onzeabonnementendienst via abonnementen@demorgen.be.Wenst u een opiniestuk in te sturen voor publicatie in de krant of oponze website? Mail naar opinie@demorgen.be.Wilt u onze meldingen niet meer ontvangen? Zo zet u ze uit:s:www.demorgen.be/nieuws/geen-meldingen-van-de-morgen-meer-ontvangen-zo-zet-u-ze-uit~b3d4bbe6/Problemen met uw De Morgen account? Mail uw vraag naar webcare@persgroep.be.Hebt u iets besteld via de webshop of hebt u een vraag over een vanonze acties? Mail naar marketing@demorgen.be.Wil u zich uitschrijven voor een van onze nieuwsbrieven? Klik ops:myaccount.demorgen.beemail en log u in.Wenst u uw recht tot inzage, rectificatie of gegevenswissing uit teoefenen, ga dan naar s:consumentenrecht.persgroep.net/be.Zou u een van onze artikels willen overnemen in een andere publicatie?Vraag meer info bij Info@license2publish.be.Met vriendelijke groeten,De redactie van De Morgen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform