Beste,Betreft abonnement: xxxxxxxxxxxxxEerst en vooral onze oprechte excuses voor het late antwoord.Bij nazicht van het dossier, blijkt dit ondertussen volledig afgehandeld tezijn.Het abonnement is ondertussen niet meer actief, en er is ook geenopenstaand saldo meer.We hebben de betalingen voor de geleverde diensten succesvol ontvangen.de 2 laatste facturen (voor de periode van 20/10 tot 19/11 en van 20/11 tot19/12) werden gecrediteerd, zodat deze niet meer betaald moesten worden.Hopelijk is hiermee alles in orde?Mochten er nog vragen zijn, horen we het graag.Met vrendelijke groet,Kevin xxxxxxxxxx/Him/HisSenior Advisor Customer Care: DPG Media] Medialaan 11800 xxxxxxxxxxx@persgroep.netdpgmedia.beOp vr 22 dec 2023 om 15:15 schreef xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxCoa¶rdinator Customer Care : DPG Media] Medialaan 1 1800 Vilvoorde M +32 (0)xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx@dpgmedia.be dpgmedia.be ---------- Forwarded message ---------