Terug

opzeggen abonnement

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

22/11/2023

Beste, op 13 juli 2023 laat ik mijn abo bestellen bij mijn dochter wegens vakantie tot 23 juli 23. nadat ik mijn krant einde juli nog steeds niet terug in de bus kreeg probeerde ik kontakt op te nemen met het HLN maar kreeg ik na zes (6) pogingen geen verbinding wegens ondanks wachten. Ik probeerde dan maar met e-mail (zes maal) en kreeg ook hierop geen antwoord. Op 15 september 23 ben ik dan naar het postkantoor gegaan om mijn bestendige opdracht voor de betaling in te trekken wat ook gebeurt is door bPost-Bank. Men bleef de krant doorsturen naar het vakantie adres en nu heeft men daar ook de rekeningen van de laatste 2 maanden ontvangen. Zij hebben dan, na een vergeefse poging vorige maandag (40 minuten aan de lijn) en een poging op dinsdag 21 november 23, eindelijk iemand aan de lijn gehad en de opzegging kunnen bevestigen. In het totaal heb ik 10 Mails en 10 maal geprobeerd telefonisch kontakt op te nemen om het abonnement op te zeggen en nu verplicht men mij om nog twee maanden abonnement te betalen. Is dit een normale en eeerlijke manier van handelen ? Ze zullen mij dan ook nooit meer moeten verwachten als lezer van hun krant Als zij mij telefonisch kunnen antwoorden of met een mailtje dan hoeft het voor mij ook niet meer. Wat kan ik doen om de laatste maand abonnements geld niet te moeten betalen. Als HLN op hun diensten beter gereld had was mijn opzeg kunnen gebeuren op 15 september 23 en waren er deze problemen nu niet. Dank voor de aandacht. xxxxxxxxxxx. Abonnee xxxxxxxxxxxxxx.

Berichten (2)

J. V.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

22/12/2023

op 29.11.23 bericht ontvangen dat men mij het verschil ging terugbetalen, tot op vandaag nog steeds geen betaling ontvangen van HLN

HLN - Het Laatste Nieuws

Naar: J. V.

11/01/2024

Beste,Betreft abonnement: xxxxxxxxxxxxxEerst en vooral onze oprechte excuses voor het late antwoord.Bij nazicht van het dossier, blijkt dit ondertussen volledig afgehandeld tezijn.Het abonnement is ondertussen niet meer actief, en er is ook geenopenstaand saldo meer.We hebben de betalingen voor de geleverde diensten succesvol ontvangen.de 2 laatste facturen (voor de periode van 20/10 tot 19/11 en van 20/11 tot19/12) werden gecrediteerd, zodat deze niet meer betaald moesten worden.Hopelijk is hiermee alles in orde?Mochten er nog vragen zijn, horen we het graag.Met vrendelijke groet,Kevin xxxxxxxxxx/Him/HisSenior Advisor Customer Care: DPG Media] Medialaan 11800 xxxxxxxxxxx@persgroep.netdpgmedia.beOp vr 22 dec 2023 om 15:15 schreef xxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxCoa¶rdinator Customer Care : DPG Media] Medialaan 1 1800 Vilvoorde M +32 (0)xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx@dpgmedia.be dpgmedia.be ---------- Forwarded message ---------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform