Terug

Opzeggen abonnement

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: IPUZZEL

04/10/2015

Beste,Ik wens mijn abonnement, na ontvangst en betaling van het 2de nummer, stop te zetten.Ik herinner me het telefoontje en het leek me dat ik ten allen tijde kon opzeggen. Ik vond op de website van Test Aankoop al eerdere klachten, van mensen die er niet in slaagden dit abonnement op te zeggen.Ik herinner me ook dat, tijdens het telefoontje, men me dikwijls herhaalde en liet bevestigen. Achteraf gezien had ik moeten weten dat dit een slim staaltje van klantenbinding zou zijn.Als ik nu de kleine lettertjes lees, kan ik maar 1 ding zeggen... de klant wordt in een gesprek tegen 200 km per uur bij de neus genomen. Men legt zo hard de nadruk op het feit dat je het maar moet zeggen dat je het niet wenst, waardoor het vertrouwen bij de klant groter wordt. Maar tegelijk zijn ze die bij de neus aan het nemen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform