Terug

Opzeggen abonnement

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: Testaankoop

13/02/2025

Ik wil al meer dan een maand mijn abonnement opzeggen maar ik krijg maar geen antwoord van de klantendienst van testaankoop. Hele slecht communicatie dus. Het is daarbij ook heel erg moeilijk om te vinden hoe je zo een abonnement opzegt.

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: J. D.

13/02/2025

Onze oprechte excuses voor de vertraging in onze reactie. We begrijpen dat dit vervelend kan zijn en willen u bedanken voor uw geduld. Je dossier/vraag werd vandaag behandeld door onze abonnementendienst. Je ontving hierover een mail ter bevestiging. Twijfel niet om te reageren op die mail van onze abonnementendienst (mail met het dossiernummer 12025696) of op het nummer 025423200, als je hierover nog vragen hebt. Je kan ons bereiken van maandag tot donderdag van 9u00tot 12u30en van 13u00tot 17u00. Op vrijdag sluiten onze diensten om 16u00. Met vriendelijke groet, Abonnementendienst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform