Geachte heer,
Beste Abonnee,
We hebben je bericht goed ontvangen.
Naar aanleiding van je inschrijving ontving je van ons een bevestigingsbrief waarin de voorwaarden van het abonnement en de procedures voor het stopzetten van het lidmaatschap staan vermeld. Deze brief kun je terugvinden in je persoonlijke ruimte op onze website test-aankoop.be onder Mijn persoonlijke ruimte - Mijn persoonlijke gegevens - Mijn abonnement - Welkomstbrief - Download de PDF.
Zoals aangegeven in deze welkomstbrief:
Voldoet het abonnement niet aan je verwachtingen? Dan kan je het ten laatste 15 werkdagen voor het einde van de maand stopzetten. Dat doe je door ons te bellen op 02/892.37.00, een mailtje te sturen via testaankoop.be/contact of een brief te sturen naar Testaankoop, Hollandstraat 13, 1060 Brussel.”
Deze informatie kun je ook terugvinden op onze website onder de rubriek Veelgestelde vragen - Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen.
Het spijt ons te vernemen dat je problemen hebt ondervonden om onze diensten te bereiken. We staan volledig tot je beschikking van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 12.30 uur en van 13.00 tot 17.00 uur (16.00 uur op vrijdag).
We hebben je mail met de vraag tot stopzetting ontvangen op 19/11/2024 via het contactformulier. We ondernemen de nodige stappen en bezorgen je zo snel mogelijk een bevestiging van de stopzetting.
Met vriendelijke groet,
Abonnementendienst.