Terug

Opzeggen abonnement

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. A.

Naar: Testaankoop

19/11/2024

Na een proefabonnement genomen te hebben op Testaankoop heb ik dit na een aantal dagen proberen op te zeggen. Dit zowel telefonisch als via de website. Op jullie website vind ik nergens terug waar ik dit kan opzeggen en telefonisch heb ik niemand kunnen bereiken. Omdat het om een proefabonnement ging dacht ik dat ik dit misschien niet moest opzeggen. Inmiddels zijn we 2 maanden verder en heb ik gemerkt dat jullie wel degelijk maandelijks abonnementskosten aanrekenen. Een organisatie de uitdraagt en geacht wordt de consumenten te verdedigen vind ik deze praktijk volledig onwaardig. Ik hoop dat ik via deze weg wel mijn abonnement zal kunnen opzeggen. Mvg, Joris Aelbers

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: J. A.

20/11/2024

Geachte heer, Beste Abonnee, We hebben je bericht goed ontvangen. Naar aanleiding van je inschrijving ontving je van ons een bevestigingsbrief waarin de voorwaarden van het abonnement en de procedures voor het stopzetten van het lidmaatschap staan vermeld. Deze brief kun je terugvinden in je persoonlijke ruimte op onze website test-aankoop.be onder Mijn persoonlijke ruimte - Mijn persoonlijke gegevens - Mijn abonnement - Welkomstbrief - Download de PDF. Zoals aangegeven in deze welkomstbrief: Voldoet het abonnement niet aan je verwachtingen? Dan kan je het ten laatste 15 werkdagen voor het einde van de maand stopzetten. Dat doe je door ons te bellen op 02/892.37.00, een mailtje te sturen via testaankoop.be/contact of een brief te sturen naar Testaankoop, Hollandstraat 13, 1060 Brussel.” Deze informatie kun je ook terugvinden op onze website onder de rubriek Veelgestelde vragen - Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen. Het spijt ons te vernemen dat je problemen hebt ondervonden om onze diensten te bereiken. We staan volledig tot je beschikking van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 12.30 uur en van 13.00 tot 17.00 uur (16.00 uur op vrijdag). We hebben je mail met de vraag tot stopzetting ontvangen op 19/11/2024 via het contactformulier. We ondernemen de nodige stappen en bezorgen je zo snel mogelijk een bevestiging van de stopzetting. Met vriendelijke groet, Abonnementendienst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform