Terug

Opzeggen abonnement Testaankoop

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. S.

Naar: Testaankoop

07/07/2023

Sinds mijn in maart ingediende klacht over bpost hebt u mij een tijdje aan de draad gehouden, maar is er niets substantieel gebeurd. Uw advokaat laat het duidelijk afweten. Dit is niet de eerste keer. Ik zeg mijn abonnement op.Van het zgn welkomstgeschenk heb ik ook niets gehoord.Het lijkt alsof u alleen klachten uit Franstalig Belgie ernstig neemt en opvolgt.

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: J. S.

07/07/2023

Geachte heer Servaes,Beste abonnee,Uw vraag werd vandaag behandeld door onze abonnementendienst.U ontving hierover een mail ter bevestiging.Twijfel niet om te reageren op die mail van onze abonnementendienst of op het nummer 0289273100, als u hierover nog vragen heeft.Wij hebben uw dossier over Bpost ook aan de betrokken afdeling voorgelegd.Onze juridische dienst gaat u hierover zo snel mogelijk terug contacteren.Met vriendelijke groetAbonnementendienst. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform