Terug

Opzeggen abonnement meldkamer

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. D.

Naar: Verisure

26/08/2018

Ik heb al diverse jaren een Verisure alarm met abonnement op de meldkamer, maar wens dit nu op te zeggen en mijn alarmsysteem te gebruiken zonder meldkamer.Bij de aankoop van ons alarm werd verteld dat dit na 2 jaar probleemloos kon. Nu meldt men ons dat het systeem dan helemaal niet meer werkt en de installatie dus onbruikbaar wordt.

Berichten (2)

Verisure

Naar: R. D.

26/08/2018

DATA NOT AVAILABLE

Verisure

Naar: R. D.

27/08/2018

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform