Terug

opzeggen abonnement lukt niet

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. J.

Naar: DPG Media

24/01/2022

Ik probeer mijn abonnement op het tijdschrift Goed Gevoel op te zeggen, maar dat kan enkel telefonisch. Op het aangegeven nr 02/4542951 krijg ik al dagenlang te horen dat er technische problemen zijn en er wordt dus niet opgenomen. Ook het invullen van een formulier leidt nergens toe. Hoe kan ik mijn abonnement tijdig stopzetten? Het is een doorlopende betalingsopdracht om de 3 maanden en ik wil die zo snel mogelijk beëindigen. Het is erg klantonvriendelijk om hiervoor onbereikbaar te zijn.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform