Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. M.

Naar: LeasePlan Belgium

12/09/2023

Beste, ik heb een contract getekend voor een cupra formentor. Er werd mij een leveringstermijn beloofd van Max 3 maanden , na 3 maanden had ik nog geen wagen en wou ik dit dus annuleren om ergens anders meteen een wagen te hebben. Ze hebben me gezegd dat dit niet ging en ik anders het bedrag van de wagen volledig moest betalen. Plots werd ik gebeld met een oplossing dat ik een andere auto kreeg dan waarvoor ik had getekend en dat ik dit niet mocht weigeren of dat ik een boete zou krijgen. Ondertussen is mijn vrouw zonder voldoende uitkering gebleven en heb ik een contract van bepaalde duur gekregen. Wij komen met onze kosten niet toe en kunnen dit niet blijven betalen. Ook betalen wij voor een wagen die wij eigelijk niet hebben want de wagen die wij nu hebben heeft niet dezelfde opties als wat erop staat. Er word ons telefonisch steeds andere info gegeven. We hebben ook schulden waardoor we dit niet meer kunnen betalen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform