Terug

Opzeg en betalingsprobleem

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Opzeg

Klacht

L. V.

Naar: Proximus

18/09/2025

Beste, Ik vraag assistentie ivm problemen met Proximus. Aangezien zij niet bereikbaar zijn om me te woord te staan en meerdere telefoontjes telkens op niets uitdraaien maar zij wel facturen blijven sturen en nu een incassobureau inschakelden. Ik belde voor opzeg abonnement op 5 juni met de vraag voor stopzetting diensten 20juni. Echter deden ze dit onmiddelijk en na meerdere pogingen tot herstel ben ik dan maar sneller dan voorzien verhuisd aangezien ik mijn werk niet meer kon uitvoeren wegens geen connectiviteit. Ondertussen blijven ze echter facturen sturen en worden mijn antwoorden dat het abonnement door hen werd stopgezet genegeerd. Natuurlijk betaalde ik deze facturen niet. De code voor materiaal terug te sturen heb ik pas midden augustus ontvangen (samen met een dreigende mail), die terugsturing heb ik zodra ik in het land was in orde gebracht. Nu hebben ze een incassobureau ingeschakeld voor kosten van een abonnement die ze zelf hadden stopgezet (bewijs hiervan toegevoegd), deze kosten zijn allemaal van na 5 juni en ik weiger dan ook te betalen voor niet geleverde diensten. Kan ik bij jullie terecht voor enige bijstand?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform