Terug

Opzeg correctie

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Opzeg

Klacht

D. M.

Naar: Telenet

22/10/2025

Beste, Daar ik ben overgestapt naar een ander provider van telenet naar viking is iets misgelopen ineens kreeg ik een afrekening van 534.59 eur van telenet met terug contact op te nemen tussen beide providers heeft telenet hun fout toegeven dit staat op band en is er een corectie maar moest dan nog wel 2.64 eur betalen deze heb ik zelf 2 maal betaald nu krijg ik een herinnering dat ik nog een open staande bedrag van 186.37 eur moet betalen deze heb ik nu meteen uitgevoerd omdat ik bang ben voor de gevolgen. Mijn vraag naar jullie kan ik deze terug krijgen met jullie tussen komst. Avast bedankt, Dirk.

Berichten (1)

Telenet

Naar: D. M.

22/10/2025

Beste, We merkten op dat we uw klacht ook ontvingen via de Ombudsdienst voor Telecommunicatie. Hierbij willen we u informeren dat we uw dossier verder via dit kanaal opvolgen. Met vriendelijk groeten, Jurgen Telenet Met vriendelijke groeten,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform