Terug

Opzeg contract

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. W.

Naar: Testaankoop

24/02/2025

Reeds 3 maal melding gemaakt om mijn abt stop te zetten. De vraag gesteld om dit te bevestigen - maar er gebeurd niets. Ik heb testaankoop bedankt voor de jaren leesplezier - maar ik heb nu geen tijd meer en er liggen al een stapel boekjes te wachten om gelezen te worden. Ik vraag dan ook vriendelijk om mijn abt stop te zetten en er gebeurd niets. Gelieve dit te regelen a.u.b. Wilfried Verbrugge - E-mail : wilfried.verbrugge@gmail.com

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: V. W.

24/02/2025

Beste heer Verbrugge, Onze oprechte excuses voor de vertraging in onze reactie. We begrijpen dat dit vervelend kan zijn en willen u bedanken voor uw geduld. De stopzetting van uw abonnement is op 17/02/2024 door onze abonnementendienst verwerkt. Je ontving hierover een mail ter bevestiging. Twijfel niet om te reageren op die mail van onze abonnementendienst (mail met het dossiernummer 12015773) of op het nummer 025423200, als u hierover nog vragen hebt. U kan ons bereiken van maandag tot donderdag van 9u00tot 12u30en van 13u00tot 17u00. Op vrijdag sluiten onze diensten om 16u00. Met vriendelijke groet, Abonnementendienst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform